Acıbadem Mahallesi Çeçen Sk. Akasya A Kule Kent Etabı Apt. No:25A/150 Üsküdar/İstanbul
tren

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

Hoopla nedir?

Hoopla, hem tüketicilere hem de geleneksel kanalındaki bakkal, büfe gibi marketlere ürünleri en hesaplı fiyatlarla tedarik etmeyi amaçlayan bir e-ticaret platformudur.

Hoopla’ya nasıl kayıt olabilirim?

Hoopla uygulamasını Apple Store veya Google Play üzerinden akıllı telefonunuza ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Sizden kurulum esnasında talep edilecek olan gerekli bilgileri ekledikten sonra uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Hoopla’dan nasıl sipariş verebilirim?

Akıllı telefonunuzdan Hoopla uygulamasına girin. Son tüketici iseniz son Hoopla Market seçeneğini seçin. Bakkal, büfe gibi marketiniz için toptan sipariş vermek istiyorsanız Hoopla Toptan Market seçeneğini seçin. Ardından karşınıza çıkacak olan sipariş ekranında dilediğiniz ürünleri sepetize ekleyin. Siparişi onayladıktan sonra teslimat adresi ve fatura bilgilerinizi seçin siparişinizin teslimat gün ve saatine karar verin. Sonrasında ödeme şeklinize karar verin. Dilerseniz online ödeme seçeneği ile güvenilir şekilde ödemenizi yapın, dilerseniz de kapıda POS cihazı ile ödeme seçeneğini seçin. İstediğiniz bir ürünün stoklarımızda mevcut olmadığı durumda nasıl ilerlememizi istediğinizi işaretleyin. Var olan kampanyanlardan yararlanmak isterseniz Kampanyalar kısmından size hitap eden kampanyayı seçin. Siparişiniz ile ilgili eklemek istediğiniz özel bir notunuz varsa onu da eklemeyi unutmayın. Ön Bilgilendirme ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladıktan sonra Siparişi Tamamla butonuna basarak siparişinizi sonlandırın. Eğer ödeme opsiyonlarından Kapıda Kredi Kartı ile Ödemeyi seçtiyseniz siparişiniz burada tamamlanacaktır. Eğer online ödeme opsiyonunu seçtiyseniz alışverişinize ilişkin provizyonun alınabilmesi için kredi kartı detaylarınızı gireceğiniz 3D Güvenli ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Yeni gelen ekranda istenilen bilgileri girin. Önprovizyonun alınmasından sonra siparişiniz otomatik olarak tamamlanacaktır

Nasıl ödeme yapabilirim?

Siparişlerinizi verirken ödemelerinizi ya uygulama üzerinden Online Kredi Kartı ya da Kapıda Kredi Kartı ödeme seçeneği ile gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş esnasında online ödeme seçeneğini seçtiğiniz takdirde, siparişin son aşamasında kredi kartı bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Bilgileri girdikten sonra sadece önprovizyon alınmakta olup siparişe ilşkin ödemeniz siparişiniz teslim edildikten sonra kartınızdan çekilmektedir. Kapıda ödeme özelliğini kullanarak sipariş verdiğiniz zaman siparişiniz teslim edilirken ödemeyi kredi kartınız ile Hoopla teslimat görevlisinin yardımı ile POS cihazı üzerinden yapabilirsiniz.

Online Ödeme yaparken kartım kabul edilmez veya kart limitim yetersiz kalırsa ne yapmalıyım?

Eğer online ödeme sırasında uygulama üzerinden ödeme hatası aldıysanız kredi kartınızdan önprovizyon alınamamış demektir. Bu durumda yeniden aynı kartla deneyebilir veya farklı bir kredi kartı numarası girerek ödeme yapabilirsiniz. Eğer online ödemede sorun yaşamaya devam ederseniz kapıda ödeme seçeneğini seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kişisel bilgilerim ve kart detaylarım güvende midir?

KVKK kapsamında uygulama üzerinden girdiğiniz tüm kişisel bilgileriniz en üst güvenlik önlemleri ile korunmaktadır. Hoopla’nın 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunmasi Kanunu (“KCKK”) Kapsamında Müşteri Kişisel Verilerin Korunması Politikasına internet sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz: https://www.hoopla.com.tr/sikca-sorulan-sorular/kvkk-politikasi/

Kredi kartı bilgileriniz Hoopla personeli dahil hiçbir kimse tarafından görüntülenememektedir. Ödemeleriniz 3D güvenli ödeme yöntemi ile alınmakta olup, kart bilgileriniz Hoopla veya iş ortakları tarafından tutulmamakta ve kimse ile paylaşılmamaktadır.

Hoopla’yı hangi şehirlerde kullanabilirsiniz?

Hoopla şu an sadece Ankara’da hizmet vermektedir. En kısa zamanda diğer büyük şehirlerde de hizmet vermek için çalışmalar devam etmektedir. Eğer Hoopla’nın hizmetlerinden memnunsanız ve henüz hizmet vermediğimiz bir şehirde de uygulamamızı kullanmak istiyorsanız, Hoopla’ya destek@hoopla.com.tr e-mail adresinden ulaşıp talebinizi iletebilirsiniz.

Hangi günler ve hangi saatlerde sipariş verebilirim?

Hoopla uygulaması ile dilediğiniz gün ve saatte siparişinızi verebilirsiniz. Sipariş verirken siparişinizin hangi gün ve saatte size teslim edileceğini belirtmeniz gerekmektedir. Hoopla, Pazar günleri hariç haftanın her günü sabah saat 9’dan, akşam saat 8’e kadar siparişlerinizi sizin istediğiniz gün ve saatte kapınıza getirmek için çalışmaktadır.

Uygulama ya da siparişim ile ilgili bir problemim olduğunda ne yapmalıyım?

Hoopla uygulamasının içinde yer alan Hesabım kısmından WhatsApp destek hattına tıklayarak müşteri temsilcimize bağlanıp, canlı destek alabilirsiniz. Dilerseniz destek@hoopla.com.tr destek hattımıza e-mail ile ulaşabilir ve talebinizi Hoopla ekibine iletebilirsiniz. Hoopla’nın tecrübeli müşteri hizmetleri size en kısa zamanda destek verecek ve sorununuzu çözecektir.

Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz: