Acıbadem Mahallesi Çeçen Sk. Akasya A Kule Kent Etabı Apt. No:25A/150 Üsküdar/İstanbul

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

Hoopla nedir?

Hoopla, hem tüketicilere hem de geleneksel kanalındaki bakkal, büfe gibi marketlere ürünleri en hesaplı fiyatlarla tedarik etmeyi amaçlayan bir e-ticaret platformudur.

 Hoopla’ya nasıl kayıt olabilirim?

Hoopla uygulamasını Apple Store veya Google Play üzerinden akıllı telefonunuza ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Sizden kurulum esnasında talep edilecek olan gerekli bilgileri ekledikten sonra uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.

 Hoopla’dan nasıl sipariş verebilirim?

Akıllı telefonunuzdan Hoopla uygulamasına girin, Hoopla Toptan Market’e tıklayın ve Hoopla Tanıtım Görevlisi tarafından verilen şifreyi girin, yeni açılan ekranda siparişinizin nereye teslim edilmesi istediğinizi seçin (daha önce yaratmış olduğunuz teslimat adreslerinden dilediğinizi seçin) Ardından karşınıza çıkacak olan sipariş ekranında dilediğiniz ürünleri sepetize ekleyin. Siparişi onayladıktan sonra fatura bilgilerinizi seçin siparişinizin teslimat gün ve saatine karar verin. Sonrasında ödeme şeklinize karar verin. Siparişiniz ile ilgili eklemek istediğiniz özel bir notunuz varsa onu da eklemeyi unutmayın. Ön Bilgilendirme ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladıktan sonra Siparişi Tamamla butonuna basarak siparişinizi sonlandırın.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Teslimat esnasında kredi kartı, havale veya nakit olarak ödeme yapabilirsiniz. Online ödeme seçeneğinin aktif olduğu bölgelerde, kredi kartınızın detaylarını 3D güvenli ortamda paylaşarak ödemeyi gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş esnasında online ödeme seçeneğini seçtiğiniz takdirde, siparişin son aşamasında kredi kartı bilgilerinizi girmeniz istenecektir. Bilgileri girdikten sonra sadece önprovizyon alınmakta olup siparişe ilişkin ödemeniz siparişiniz teslim edildikten sonra kartınızdan çekilmektedir.

Online Ödeme yaparken kartım kabul edilmez veya kart limitim yetersiz kalırsa ne yapmalıyım?

Eğer online ödeme sırasında uygulama üzerinden ödeme hatası aldıysanız kredi kartınızdan önprovizyon alınamamış demektir. Bu durumda yeniden aynı kartla deneyebilir veya farklı bir kredi kartı numarası girerek ödeme yapabilirsiniz. Eğer online ödemede sorun yaşamaya devam ederseniz kapıda ödeme seçeneğini seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Kişisel bilgilerim ve kart detaylarım güvende midir?

KVKK kapsamında uygulama üzerinden girdiğiniz tüm kişisel bilgileriniz en üst güvenlik önlemleri ile korunmaktadır. Hoopla’nın 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunmasi Kanunu (“KCKK”) Kapsamında Müşteri Kişisel Verilerin Korunması Politikasına internet sitesi üzerinden ulaşabilirsiniz: https://www.hoopla.com.tr/sikca-sorulan-sorular/kvkk-politikasi/

Kredi kartı bilgileriniz Hoopla personeli dahil hiçbir kimse tarafından görüntülenememektedir. Ödemeleriniz 3D güvenli ödeme yöntemi ile alınmakta olup, kart bilgileriniz Hoopla veya iş ortakları tarafından tutulmamakta ve kimse ile paylaşılmamaktadır.

Hoopla’yı hangi şehirlerde kullanabilirsiniz?

Hoopla şu an sadece Ankara’da hizmet vermektedir. En kısa zamanda diğer büyük şehirlerde de hizmet vermek için çalışmalar devam etmektedir. Eğer Hoopla’nın hizmetlerinden memnunsanız ve henüz hizmet vermediğimiz bir şehirde de uygulamamızı kullanmak istiyorsanız, Hoopla’ya destek@hoopla.com.tr e-mail adresinden ulaşıp talebinizi iletebilirsiniz.

Hangi günler ve hangi saatlerde sipariş verebilirim?

Hoopla uygulaması ile dilediğiniz gün ve saatte siparişinizi verebilirsiniz. Sipariş verirken siparişinizin hangi gün ve saatte size teslim edileceğini belirtmeniz gerekmektedir. Hoopla, Pazar günleri hariç haftanın her günü sabah saat 9’dan, akşam saat 8’e kadar siparişlerinizi sizin istediğiniz gün ve saatte kapınıza getirmek için çalışmaktadır.

Uygulama ya da siparişim ile ilgili bir problemim olduğunda ne yapmalıyım?

Hoopla uygulamasının içinde yer alan Hesabım kısmından WhatsApp destek hattına tıklayarak müşteri temsilcimize bağlanıp, canlı destek alabilirsiniz. Dilerseniz destek@hoopla.com.tr destek hattımıza e-mail ile ulaşabilir ve talebinizi Hoopla ekibine iletebilirsiniz. Hoopla’nın tecrübeli müşteri hizmetleri size en kısa zamanda destek verecek ve sorununuzu çözecektir.

Whatsapp
Müşteri Temsilcisi
Müşteri Temsilcisi
Merhaba!
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
1