Acıbadem Mahallesi Çeçen Sk. Akasya A Kule Kent Etabı Apt. No:25A/150 Üsküdar/İstanbul

Kullanım Şartları

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular » Kullanım Şartları

KULLANIM ŞARTLARI (“ŞARTLAR”)

MADDE 1 –TARAFLAR

İşbu Şartlar, Hoopla Market Uygulamasının (“Uygulama”) ve www.hoopla.com.tr internet sitesinin (“İnternet Sitesi”) sahibi Acıbadem Mahallesi, Çeçen Sokak, Akasya A Kule Kent Etabı Apt. No:25 A/150 Üsküdar/İstanbul adresinde faaliyet gösteren Hoopla Elektronik Ticaret ve Lojistik A.Ş. (“Şirket”) ile aşağıdaki şartları kabul eden Uygulama ve İnternet Sitesi kullanıcısı (“Müşteri”) arasında aşağıdaki koşullarla akdedilmiştir. Şirket ve Müşteri, Şartlarda ayrı ayrı “Taraf”, birlikte “Taraflar” olarak anılacaklardır.

MADDE 2 – ŞARTLARIN KONUSU

İşbu Şartların konusu, aşağıda tanımlanan Uygulama ve İnternet Sitesi kullanımı, üyelik şartları ve kurallarının ve Tarafların yükümlülüklerinin belirlenmesidir. İşbu Şartlar yalnızca İnternet Sitesini ve Uygulamayı Türkiye’de kullanan Müşterilerimize ilişkindir. İnternet Sitesini ve Uygulamayı yurt dışında kullanmanız halinde, bulunduğunuz konuma göre farklı şartlar geçerli olacaktır.

Şartlarda bahsi geçen “Sözleşme” ifadesi; Taraflar arasında Ön Bilgilendirme Formu ve Şartlarda yer alan bilgiler uyarınca kurulan Mesafeli Satış Sözleşmesi anlamına gelmektedir.

Şartlarda bahsi geçen “Ürün/ler” ifadesi; Şirketin hizmet verdiği konumlarda Müşteri tarafından Uygulamadaki seçenekler arasından seçilen ve Şirketin Müşteriye sunduğu hizmet/ler veya ürün/ler anlamına gelmektedir.

 MADDE 3 – UYGULAMA KULLANIMI VE SONA ERME

Uygulama indirilip, kayıt için gerekli bölümler doldurulup cep telefonu numarası onaylandıktan sonra telefona gelen şifre girilerek; Şartlar uyarınca Uygulama kullanıma başlatılabilir.

Teslimat, Şirketin belirlediği kapsama alanlarında yapılmaktadır. Ürünler, Müşterinin seçtiği teslimat adresi ve kapsama alanı dikkate alınarak Uygulamada gösterilir.

Uygulamada yer alan teslim süresi, tahmini ve bağlayıcı olmayan bir süredir. Ürünlerin tahmini süre içerisinde teslim edilememesinden Şirket sorumlu tutulamaz.

Uygulamada birden fazla ödeme aracı veya kredi kartı ile işlem yapılabilir. Online ödeme yöntemi seçildiğinde; Müşteri sisteme tek seferlik kredi kartı bilgilerini girer ve bu sayede bundan sonraki kullanımlarda kredi kartı bilgi girişi yapmasına gerek kalmaz.

Online ödeme altyapısı Payten Teknoloji Anonim Şirketi tarafından sağlanmaktadır. Şirketimiz, kredi kartının ilk 6 hanesi ve son 2 hanesini sistemlerinde muhafaza etmektedir.

Müşteri, Uygulama kapsamında kullandığı kredi kartının 3. kişi/ler tarafından hukuka aykırı şekilde kullanılması durumunda 5464 Sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ve Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca işlem yapılacağını taahhüt eder.

Müşteri tarafından Uygulamanın kullanıldığı cihazın kaybedilmesi veya çalınması durumunda Müşteri Şirketi bilgilendirir ve Uygulamada kayıtlı bulunan kartın kullanılmasına son verir; böylelikle 3. kişi/ler Uygulamada kayıtlı bulunan kart bilgilerine ulaşım sağlayamaz. Aksi durumlardan Şirket sorumlu değildir. Ayrıca, kredi kartı bilgilerini 3. kişilerle paylaşmamak, 3. kişilerin Uygulama hesaplarına kredi kartını tanımlamamak Müşteri’nin sorumluluğundadır.

Uygulama üzerinden online kredi kartı ile ödeme seçeneği seçilerek kredi kartı ile sipariş verildiğinde toplam sipariş bedeli, Müşterinin kredi kartından ya derhal tahsil edilecek ya da ön provizyon çekilecektir. Müşteri, kredi kartı ile yaptığı ödemelerde kredi kartı faiz oranlarının Müşteri ile banka arasındaki sözleşme kapsamında uygulanacağını kabul eder. Uygulama üzerinden kapıda ödeme seçeneği seçilerek sipariş verildiğinde toplam sipariş bedeli teslimat sırasında Müşterinin veya belirleyeceği farklı bir kişinin kredi kartı üzerinden kapıda tahsil edilecektir. Ödeme işleminin tamamlanması ile birlikte Müşteri ödeme yükümlülüğünü ifa etmiş olur.

Müşteri, Uygulama hizmetlerinden yararlanmak için kullandığı sistem erişim araçlarının (kullanıcı ismi, şifre vb.) saklanması ve güvenliği ile ilgili sorumluluğun kendisine ait olduğunu kabul etmektedir.

Müşteri, teslimat, ödeme, iade ve cayma hakkı hususları hakkında Sözleşmede bilgilendirilmiştir.

Müşteri, Uygulamaya kayıt esnasında verdiği bilgilerin eksiksiz, güncel ve gerçeğe uygun olduğunu kabul eder. Müşteri, bu bilgilerini dilediği zaman Uygulama aracılığıyla güncelleyebilir.

Müşteri, sipariş verdikten sonra sipariş teslim edilene kadar adres değişikliği yapamaz. Sipariş edilen ürünlerin teslimi anında Müşterinin şahsen veya ürünler Müşteriden başka bir kişiye teslim edilecek ise Siparişi Teslim Alacak Kişinin adresinde bulunmaması,  teslimatı kabul etmemesi veya Uygulamaya girilen adresin hatalı olması durumunda, Şirket edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş kabul edilecek ve Şirketin siparişi iptal hakkı doğacaktır. Bu durumlarda, Müşterinin sipariş edilen ürünleri geç teslim almasından kaynaklanan her türlü zarar ve ürünün Şirkete iade edilmesinden dolayı oluşan giderler Müşteriye aittir. Şirket, bu durumu kötüye kullanan Müşteriye hizmet vermeyi durdurabilir.

Şirket, sipariş şikayetlerini Uygulama içerisinde yer alan WhatsApp destek hattı veya destek@hoopla.com.tr e-posta adresi üzerinden alır.

Müşteri, Uygulamayı mevzuata, ahlaka ve kamu düzenine uygun olarak kullanmayı, başkalarının Uygulamayı kullanmasını önleyen veya zorlaştıran (Truva Atı, spam, virüs v.b.) işlemlerde bulunmamayı kabul eder. Aksi halde hukuki ve cezai yükümlülüğün kendisine ait olacağını kabul eder.

Şirket, Müşteri’den kaynaklı teknik arıza ve aksaklıklardan sorumlu değildir. Bu nedenle, ifa edilemeyen yükümlülüklerinden sorumlu tutulamaz.

Uygulama, Müşterinin istediği bir zamanda yüklü bulunan cihazdan silinebilir ve/veya kullanımına son verilebilir. Şirket, Müşteri’nin işbu Şartlara, mevzuata, iyi niyete ve ahlak kurallarına aykırı davranması halinde; Müşteri hesabını askıya alma veya hesabı tamamen silme hakkına sahiptir.

MADDE 4 – GİZLİLİK VE KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

Kişisel verilerinizle ilgili ayrıntılı düzenlemelerimize; “6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) Kapsamında Müşteri Aydınlatma Metni” ve “6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) Kapsamında Müşteri Kişisel Verilerin Korunması Politikası”ndan ulaşabilirsiniz.

MADDE 5 – FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI

“Hoopla” ve “Hoopla Market” markaları ve logoları, ticari görünümü “Hoopla Market” Uygulamasının tasarımı, yazılımı, alan adı ve bunlara ilişkin olarak Şirket tarafından oluşturulan her türlü marka, tasarım, logo, ticari takdim şekli, slogan ve diğer tüm içeriğin her türlü fikri mülkiyet hakkı münhasıran Şirkete aittir. Müşteri, Şirketin veya bağlı şirketlerinin mülkiyetine tabi fikri mülkiyet haklarını yazılı izni olmaksızın kullanamaz, paylaşamaz, dağıtamaz, sergileyemez, çoğaltamaz ve bunlardan türemiş çalışmalar yapamaz. Müşteri, Uygulamanın bütünü ya da bir kısmını başka bir ortamda Şirketin yazılı izni olmaksızın kullanamaz. Müşteri, Uygulamada yer alan Şirkete veya üçüncü kişilere ait dosyaları, katalogları, listeleri, veri tabanlarını, resimleri, görsel ve işitsel imgeleri, video klipler ve metinleri çoğaltmayacağını, kopyalamayacağını, işlemeyeceğini ve dağıtmayacağını kabul eder.

MADDE 6 – ŞARTLARDA YAPILABİLECEK DEĞİŞİKLİKLER

Şirket, tek taraflı ve iradi olarak Şartları herhangi bir zamanda Uygulama ve/veya Internet Sitesi üzerinden ilan edip değiştirebilir.

MADDE 7 – MÜCBİR SEBEPLER

Ayaklanma, ambargo, devlet müdahalesi, isyan, işgal, savaş, seferberlik, grev, lokavt, iş eylemleri veya boykotlar dahil olmak üzere siber saldırı, iletişim sorunları, teslimatı engelleyen hava muhalefetleri, ulaşım kesintisi, altyapı ve internet arızaları, sisteme ilişkin iyileştirme veya yenileştirme çalışmaları ve bu sebeple meydana gelebilecek arızalar, elektrik kesintisi, yangın, patlama, fırtına, sel, deprem, göç, salgın veya diğer bir doğal felaket dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın Şirketin yükümlülüklerini yerine getirmesini objektif olarak geciktirebilecek veya engelleyebilecek hallerde Şirket, Şartlarda yer alan yükümlülüklerinden herhangi birini geç veya eksik ifa etmesi veya ifa etmemesi sebebiyle sorumlu tutulmayacaktır.

MADDE 8 – GENEL HÜKÜMLER

Müşteri, Uygulamayı cihazına yüklemesi, üyelik oluşturması ve Uygulamayı kullanması esnasında Şartlara tabi olacağını kabul eder.

İşbu Şartlar münhasıran Türkiye Cumhuriyeti yasal mevzuatına tabi olacak ve bu kapsamda yorumlanacaktır. Taraflar arasında Şartlardan kaynaklı ihtilaflarda mevzuatta belirlenen parasal sınırlar dâhilinde Müşteri ve Şirketin kayıtlı adresinin bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetlerinin; parasal sınırı aşan uyuşmazlıklarda Müşterinin ve Şirketin bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemelerinin yetkili olacağını kabul etmiştir. Uyuşmazlık, tüketici uyuşmazlığı değil ise İstanbul (Çağlayan) Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkili olacaktır.

Müşteri, Şartlardan kaynaklı her türlü ihtilafta Şirketin resmi defter ve ticari kayıtlarının, veri tabanında ve sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerinin, bilgisayar ve ses kayıtlarının delil teşkil edeceğini Hukuk Muhakemeleri Kanunu m.193 kapsamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul eder.

Whatsapp
Müşteri Temsilcisi
Müşteri Temsilcisi
Merhaba!
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
1